Ganska trött i benen nu!
DATUM: 2013-08-15 | TID: 20:40:30 | KATEGORI: Alva

Hej hopp!
Jag cyklade till min kompis idag, och det är ca 1 mil dit,
men när jag kommit en bit så stod det att vägen var avstängd ,
så jag var tvungen att ta en omväg, så det blev ca 4 km till, men det gjorde inget.
När jag väl var där så gjorde vi typ inget på en och en halv timme tills vi bestämde oss att cykla haha,
så vi cyklade ca 5 kilometer.
När jag senare skulle cykla hem så var jag lite badass och cyklade vägen som var avstängs efter som att alla lastbilar var borta i alla fall men det blev ändå 1 mil.
Så jag har cyklat ca 3 mil idag så känner mig duktig hehe.
Snart ska jag nog mysa ner i min säng med en film eller pretty Little liars :D
 
Men ni får ha det så bra!
Kram Alva ♥
 
Random bild på mig och min lilla niniis :3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?