1 Augusti
DATUM: 2013-08-02 | TID: 00:28:00 | KATEGORI: Emelie

Halloj
 
Första Augusti idag, snart skola igen...SUCK. Men jag slipper dock första veckan för jag ska till Turkiet om 11 Dagar! idag har jag suttit i sängen hela dagen haha, vakande typ klockan 15 (Ops O.O ) men va typ uppe till 6 imorse. sen orkade jag inte gå upp så jag tog upp telefonen och fortsätte läsa lite Dark, Ni som inte är Directioners och inte har en aning om vad det är så är det en fanfiktion ( En berättelse) och från första början så va det Dark med Harry Styles men jag läser den med Niall ;) de är lixom samma berättelse bara att dom bytit ut namn och så. Man blir så fast i den så man kan inte sluta läsa och jag började nästan grina när det hände hemska saker hehe och så kan jag ju berätta att istället för att läsa namner Lillie som det igentligen står så lärer jag Emelie hahaha men jag kan knappast vara ensam om det blan alla som läser! Sen så satt jag mig vid datorn och här har jag suttit hela dagen, Ska nog ta och kolla på Lite PLL, föresten så ska vi directioners slå rekord med One Directions Nya låt Best song ever så hjälp till att slå rittar rekordet på 100 miljoner tills den 26 Augusti!!
 
Kram Emelie  ♥
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?