Lat
DATUM: 2014-01-20 | TID: 21:36:00 | KATEGORI: Emelie

Hellu, känner mig extremt lat idag haha ;) skulle gjort massa saker men har bara orkat sitta här framför dataskärmen. Har sån grym träningsvärk från i helgen för i lördags körde jag och stella Styrketräning och i söndags sprang jag, pappa och stella 3 km, Kanske inte så mycket för er andra som har bra kondition men jag har grymt dålig + att jag har astma. Och nu när det är kallt och man blir andfådd lixom fryser astman lixom i halsen haha bra förklaring, men det gör sjukt ont att andas och så kan man bara ta typ halva andetag. Svartnade för ögonen en gång aldeless i början när vi sprungit långt utan gå paus, så fick lov att stanna lite. Och idag har jag sjukt ont haha. Kan knappt gå för jag har typ träningsvärk precis i fotleden. Aja skit i de. Har inte gjort mycket idag förutom Skola och nu ska jag kolla på film ;) Ha de bra och God natt på er ♥
 
-Emelie
 
 
 
Bild från nyår 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?